|
dla Starających się, Doniczek i Mamusiek czyli dla Szczecińskich Kobietek
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Takaga
Administrator
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:55, 24 Sie 2008 Temat postu: reklamacje, zwroty czyli niuanse prawne... |
|
|
Kupiłam maszynę do chleba na allegro. Rozczarowała mnie bardzo (choć Kenwooda) bo uszkodzona ... Sprzedający oferuje wymianę na nową, działającą tymczasem ja juz straciłam zaufanie i do tego sprzedawcy i do tej maszyny... chcę żądać zwrotu pieniędzy. Czy prawnie mogę w ramach reklamacji oczywiscie...
czy orientujecie się moze jak to jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
akinomi
Magistrantka
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2964
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 21:23, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Takaga niestety nie masz takiej możliwości. Nasze przepisy na to nie pozawalają. Zwrot gotówki to tylko dobra wola sprzedawcy. Zwrot gotówki należy się tylko wtedy jeśli reklamujemy daną rzecz trzeci raz, i zawsze jest to ta sama wada.
Wymiana na nowa to też dobra wola sprzedawcy, bo ma on prawo trzy razy towar naprawiać.
Teraz nawet wciągu kilku dni od zakupu nie ma mozliwości zwrotu, no chyba ze sklep sie na to zgadza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
myszowiec
Magistrantka
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 2189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 21:28, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tu cos niby w temacie ale trzeba wykupic abonament albo machnac sie do czytelni - Gazeta Prawna z 19.06.2008
[link widoczny dla zalogowanych]
tu tez mozesz zerknac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przejrzyj tez umowe konsumencka
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli jesli handluje zawodowo jako przedsiebiorca powinien przyjac zwrot towaru w ciagu 10 dni /zakupy przez internet/, jesli nie podal takiego info to przedluza sie ten okres do 3 m-cy
ale ja nie jestem prawnikiem i potwierdz sobie to info moze u rzecznika praw konsumenta albo u prawnika po prostu
Ostatnio zmieniony przez myszowiec dnia Nie 21:36, 24 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Takaga
Administrator
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:34, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki Dziewczyny no to przyjdzie mi się bujać z tym jeszcze... Sprzedawca niby oferuje zwrot ale na końcu można przeczytać że tylko w kwocie 80% wartosci i bez zwrotu kosztów przesyłki ech... uczę się na błędach...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
myszowiec
Magistrantka
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 2189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 21:44, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
czemu tylko 80% wartości???
ma do tego jakas podstawe prawna ?
a koszty przesylek niestety pokrywa kupujacy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Takaga
Administrator
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:57, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
niestety ma taką że ta mozliwosc zwrotu to tylko jego dobra wola wiec zgadza się ale tylko w 80%... no cóz trudno...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian
Uczennica
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 611
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Pon 10:08, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Takaga potarguj się i ochrzań jeszcze dosadnie nam jak przysłali uszkodzoną lampę to dosłali wszystko na koszt swój bo była pęknięta tylko nga u ośmiornicy wiec m nie chciał odsyłać lamy tylko sam wkręcił nową a ta została sklejona na w razie W. Druga pomyłka w opisie łóżeczka był błąd ale sprawdziliśmy to dopiero przed porodem a łóżeczko kupione było w 5 m-cu m zadzwonił zrugał jak to on bez nerwów spokojnie ale dosadnie i za 80 zł dosłali nam kocyk drewexa i grzechotki a i skarpetki na zimę.
Kolejne sprawy jak kupujemy to płacimy od razu i zdarza sie że sklep nie ma na stanie zabawek które są w internecie informują czy czekamy a m zawsze mówi jak to jest że my się wywiązujemy i część dostępna nam przysyłają a drugą na swój koszt później. Mnie jak kiedyś oszukali w tym kuferku pisałam o tym nie będę bazgrać już to powiedziałam że to moje ostatnie zakupy u nich i nikomu ich nie polecę to zaproponowali żebym nie dała negatywu z tekstami od nich wklejonymi że nie muszę nic kupić i wycofają mnie z kup teraz popróbuj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maksimini
Uczennica
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:08, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
takaga jest szansa na pozytywne załatwienie tej sprawy, ale wszystko uzależnione jest od tego kto sprzedał Ci tę felerną krajalnicę, tzn czy to była osoba prywatna czy przedsiębiorca sprzedajacy za posrednictwem Allegro. Jeżeli osoba prywantna to niestety nie możesz żądać zwrotu pieniędzy jeżeli zaś przedsiębiorca to możesz. Czasem trudno jest ocenić czy sprzedający działa w charakterze przedsiębiorcy, może więc podaj link do tej nieszczęsnej aukcji albo nick sprzedawcy. Kolejna sprawa to to, czy kupiłaś krajalnicę korzystając z opcji "kup teraz" czy licytowałaś cenę?
Ostatnio zmieniony przez maksimini dnia Czw 21:17, 28 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|